Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: jasperendaan

Blijf op de hoogte en volg Jasper

06 April 2010 | Australië, Sydney

We zijn nu 2 dagen hier in Sydney, gister uitgeweest en vandaag door de stad gelopen en lekker rustig aan gedaan.
We zitten nu in het centrum van Sydney in een hostel, hele relaxte mensen hier en veel nieuwe mensen ontmoet.
We willen volgende week een ander hostel in dat dichterbij de kust van Sydney is zodat we kunnen surfen.
Ook hebben we een gast ontmoet uit Alkmaar, toevallig heeft hij ongeveer de zelfde plannen als ons.
Met hem willen we een auto kopen en richting de Gold Coast reizen, waarschijnlijk gaan we Ge Driessen daar meeten en daar chillen.

Tot zover,

Groeten Daan en Jasper

• 06 April 2010 - 14:05

Jasper:

leuk verhaal daan

• 06 April 2010 - 14:14

Oma V.d. Meij:

Nou gaaf verhaal. Lekker temperatuurtje. Jullie mazzelen wel om weer iemand uit Alkmaar tegen te komen. Zit half Nederland daar? Willen jullie een auto of een wrak gaan kopen!!! Dat doet maar. Jasper of Daan hebben jullie een internationaal rijbewijs? Nou lekker verder genieten en veel liefs van oma.

• 06 April 2010 - 14:49

Oma V.d. Meij:

Ik snap er de ballen van. Er staat ergens dat Jasper mij gebeld heeft. Nou wil ik terugbellen maar dan moet ik eerst € 10.= betalen. Ik zal eerst maar aan iemand vragen of dat klopt. Ga anders morgen naar de bank ok? Gisteren deed m'n microfoon het wel dat hebben we met je moeder getest en nu gebeurde er niets. Maar ik leer het nog wel een keer!!! Kus oma

• 06 April 2010 - 14:58

Rene En Henny.:

Hallo boys ,Wij zijn erg blij dat alles goed is gegaan. Lekker dat jullie weer iets van jullie hebben laten horen .Wij denken ook nog steeds aan jullie,en vinden het echt geweldig dat jullie samen dit avontuur aan gaan .Veel plezier ,dikke kus Rene en Henny

• 06 April 2010 - 15:22

Bas:

Tjoh wat een avonturen allemaal. Zit nu al te wachten op de eerste "dit zijn we kwijt / is gestolen verhaal".
    Doen jullie niet te gek bij me broer..(als jullie er tenminste komen) en de hem de groeten dan ;)

Geniet ervan!!

• 06 April 2010 - 15:54

Dieneke:

Ha, daar zijn jullie weer. Klinkt erg gezellig. Ben nog wel even benieuwd hoe het met het visum is afgelopen.
    Lekker genieten verder, veel plezier en onwijs leuk dat jullie zoveel van je laten horen.

Dikke pakkerd van Dien

• 06 April 2010 - 16:00

Joris:

Woow klinkt allemaal echt te gek mannen! Cker dat je niet kan surfen Jasp maak maar een foto ervan dat word hilarisch! Wel grappig dat je zover van huis bent en toch mensen van uit de buurt tegenkomt ;)
    Veel plezier verder daar..

dikke lebber van Joris

• 06 April 2010 - 16:38

Job:

Auto kopen?
    Die van mij? 1500 eurootjes maar, rijdt van hier naar Australie en weer terug (twee keer) Wat een avontuur! nu al. Leuk hoor

• 06 April 2010 - 20:56

Bart:

Ik denk laat is jullie site opzoeken!! Damn klinkt zeker classic allemaal, vandaag Michelle en Kiki op het vliegveld gezet dus die zullen jullie vast met mazzel tegen komen in Sydney!! Mooi dat jullie actief zijn op jullie site.. Helemaal niks voor jou Jasper ;)! Laat maar komen met die verhalen ennuh we meeten vast wel een keertje op Skype!! Geniet er maar lekker van!

Gruwelijke Groet

B!

• 07 April 2010 - 10:13

0pa En Oma:

hoi.worden jullie de driemuskatiers vande gold coast?wel gezellig zo ,maak samen goede afspraken,wat leuk steeds nieuwe berichten we zijn steeds nieuwsgierig geniet van het land en have a good time! gr. opa en oma

• 07 April 2010 - 13:57

Petra En Martin:

He jongens, wat leuk allemaal en wat is de wereld toch klein. Zit je aan de andere kant van de aardbol kom je je buurman uit Alkmaar tegen. Nou veel plezier allebei, succes met de auto en geniet er enorm van. Groetjes Petra

• 08 April 2010 - 11:50

Dieneke:

Zijn jullie al wezen surfen?

• 09 April 2010 - 07:43

Linnaeuss:

Boys! Wat leuk dat jullie even belden. Bizar dat wij nog in ons bed liggen te stinken, terwijl jullie in chillmode op het strand zitten! Volgende keer graag de ongecensureerde versie en doe geen dingen die wij ook niet zouden doen !

kusss wout en bar

• 09 April 2010 - 10:51

Jap En Daan @ Dien :

surfen was heel vet mooie hoge golven dus vrij moeilijk om op het surfbord te komen.. Verder heel mooi weer en allebei een beetje verbrand maar komt goed :) straks misschien zelfs wel bruin!
    Verder alles goed en gaan waarschijnlijk maandag reizen langs de oostkust is financieel gezien ook beter Sydney is heel duur!
    Kus

• 09 April 2010 - 20:48

Patrick:

heb je al een kangeroe geraakt?

• 09 April 2010 - 22:44

Dieneke:

Ha, wat klinkt dat geweldig van dat surfen. Ben benieuwd naar de foto's. En heerlijk dat het weer zo goed is.
    Lijkt me een prima idee om nu echt te gaan toeren. Is er al een stationwagon gekocht?
    XXX Dien

• 10 April 2010 - 20:58

Rene En Henny:

Hoi boys, leuk dat jullie het surfen hebben geprobeerd ,het lijkt zo makelijk he ,maar valt best tegen. Goed plan om nu verder te gaan .Hebben jullie al een auto? Leuk dat jullie Ge willen gaan bezoeken ! Gaat die jongen uit Alkmaar nog met jullie mee ? Of gaan jullie samen verder? Wij vinden het geweldig dat wij op deze manier toch een beetje met jullie mee kunnen reizen. Veel liefs Rene en Henny

• 11 April 2010 - 08:24

Dieneke:

Waar zijn jullie nu? Ik ben de komende twee uur online. Wanneer jullie dit lezen dan kunnen we misschien even skypen. Zou ik erg leuk vinden.

• 11 April 2010 - 17:26

Boekie:

Ondanks dat Janneke het best ok heeft gedaan, mis ik je toch op zo'n pokermiddagje.

• 12 April 2010 - 06:49

Arjen Verlaan:

Jo! Leuke verhalen! Lachen dat surfen, ik doe het ook hier in Mauritius.. Doen jullie het voor het eerst? Geniet van jullie reis en surfse!

grtz arjen

• 12 April 2010 - 19:00

Job:

waar blijven de surf-dudes foto's?

• 13 April 2010 - 12:30

Henk Van Der Dissel:

Ted! hoe staat het met de vrouwtjes ?

Groetjes aan Jasper

x

Henk

• 14 April 2010 - 13:54

"Ouwe Tante":

Hoi Jasper en onbekende Daan,
    In een woord geweldig!
    Hebben jullie je zwembandjes meegenomen.
    Lijkt me handig met dat surfen daar.
    Toi, toi, Coby uit Driebergen.

• 14 April 2010 - 21:24

Boekie:

Gozerts, zoek 's ff een internet café op. Wordt tijd voor een update!

• 15 April 2010 - 06:05

Henny En Rene :

he boys ,waar zijn jullie? Zitten weer met smart op jullie vogende bericht te wachten!

• 17 April 2010 - 14:17

Liedewij:

Wat een leuk verhaal zeg! ;) Veel plezier met jullie awesome trip! Ik ben benieuwd of jullie al een beetje kunnen surfen! Vergeet niet even langs Byron te gaan! :) XXXX Lied

• 05 Mei 2010 - 19:09

Petra:

He Jasper en Daan, waar blijven de verhalen. Ik kijk niet zo vaak, maar nu we zijn een maand verder en er is niets gemeld. We hopen dat alles goed gaat en jullie het erg naar jullie zin hebben. liefs van ons 4en Petra

• 16 Juni 2010 - 19:38

Jort: