Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: jasperendaan

Blijf op de hoogte en volg Jasper

22 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Zo hier zijn we dan weer even voor een update over onze reis.
Op dit moment zitten we in Bangkok Thailand. We zijn hier een week geleden aangekomen en hebben nu heel even de tijd om een leuk verhaaltje te schrijven. Over 2 uur gaan we namelijk met de trein naar het zuiden van Thailand. Naar Ko Samui en Koh pangang. Dit zijn 2 eilandjes in het zuiden van Thailand. Het schijnt hier heel mooi te zijn. Het is op dit moment erg warm in Bangkok en we zijn dan ook blij dat we in een internetcafe met airconditioning zitten. Voordat we naar Thailand zijn gegaan eerst 2 dagen in Hongkong gezeten. Een hele smerige stad waar het ontzettend benauwd is en smerig. Door de stad gelopen daar maar daar waren we al snel klaar mee.
Goed een week geleden aangekomen in Bangkok in een guesthouse waar Sjoerd al zat. Hij was al een dag eerder in Thailand als ons en hij heeft een lonely planet van Thailand dus daar stonden goede plekken in om te verblijven. Eerste dag een beetje bijgekomen. Tweede dag een dag in Bangkok temples en boedha’s bezocht. Heel indrukwekkend. Enorme tempels en boedha’s van goud! Nog een boottrip door de rivieren van Bangkok gedaan en hier de wat armere kant van Bangkok gezien.
De volgende dag zijn we naar de Tiger Temple geweest 2 uur rijden van Bangkok richting het noorden. Hier konden we op de foto’s met tijgers en met ze lopen. Heel leuk en op het moment dat Jasper met een tijger op de foto ging haalde deze uit en bijna een mooi litteken van een tijger erbij. Best eng dus ook nog.
Hierna een tour geboekt naar het noorden van Thailand naar Chang Mai. Hier zijn we op een trip van 3 dagen gegaan en hebben we op op olifanten gereden en 3 dagen door de bergen gehiked en door rijstvelden en watervallen gelopen. Heel mooi maar supervermoeiend aangezien het meer dan 40 graden is hier.
Nu weer terug in Bangkok dus en vanavond naar het zuiden naar de eilandjes. Hier zullen we tot de 30e verblijven om vervolgens weer terug naar Bangkok te gaan en dan vliegen we 2 Juli naar Bali.

• 22 Juni 2010 - 10:44

Arjen:

jmmr van hongkong en hoop dat t wat goedkoper word voor jullie ;)
    toffe verhalen weer! ben benieuwd naar de volgende foto's!
    ciao!

• 22 Juni 2010 - 18:18

Leon:

Joo Jappie en Daan!

Klinkt goed allemaal! Toen ik bij de Tiger Temple was kreeg ik juist de indruk dat de tijgers gedrogeerd waren, zo tam waren ze. Gaan jullie nog de Fullmoonparty meepakken op Koh Pangan? Zou ik zeker doen als ik jullie was!
    Veel plezier op de eilandjes in ieder geval!

Gr, Leon

• 22 Juni 2010 - 18:45

Claudia:

Leuke foto's weer mannen en de verhalen klinken ook goed!
    Neef nog een tip voor jou, je moet nodig naar de kapper!!! ;-)

x

• 22 Juni 2010 - 19:21

Job:

Wat fijn dat jullie zoveel religieuze belevenissen meemaken. Wat een tempels. Weer eens wat anders dan Koala's en kangoeroes

• 22 Juni 2010 - 20:52

Dieneke:

Fantastisch verhaal en leuk om weer wat te horen. Ik probeer al een paar keer te bellen, maar het lukt niet om verbinding te krijgen. Ik blijf het proberen. Veel plezier verder.

• 23 Juni 2010 - 17:39

Rene En Henny:

Hoi boys
    Weer een leuk verhaal en wat hebben jullie al veel gezien .En ja ,40 graden is wel heel erg warm!Het is hier nu 25 graden(ook erg lekker).
    Liefs Rene en Henny

• 24 Juni 2010 - 14:28

Oma V.d. Meij:

Hallo jongens, wat een fantastisch verhaal en wat zien jullie toch veel. Opa is ook in een Tiger Balm Garden geweest met allemaal tempels en Bhoedda's maar dat was in Singapore. En waar zijn de foto's met tijgers? De eilandjes zullen wel lekker koel zijn. Nog veel plezier. Liefs oma.

• 25 Juni 2010 - 07:48

Fam Friesland:

Weer een mooi verhaal. Wat maken jullie toch veel mee.Eilanden zullen vast een soort bounty gevoel geven. Veel plezier.

• 26 Juni 2010 - 04:45

Kiki En Michelle:

Jongens! Wat ontzettend leuk allemaal! Zijn jaloers! Missen jullie wel een beetje hoor ;) Veel plezier nog!

Het zit er voor ons over 10 dagen alweer op! Time flies!

Dikke kus kiek en mich

• 26 Juni 2010 - 15:06

Camiel:

Ja, ja, natuurlijk eventjes langs Thailand. Ik vraag mij af waarom heren? :P

• 03 Juli 2010 - 12:13

Dieneke:

Hai Daan
    Veel plezier in Bali. Maak mooie foto's en geniet nu voor twee!

• 04 Juli 2010 - 13:26

Oma V.d. Meij:

Hai Daan, wat sneu voor je, maar voor Jasper ook. Ik hoop dat je met die andere jongen ook veel plezier op Bali kan beleven. Geniet van al het moois daar en hou ons op de hoogte. Lieve groeten van je surrogaat oma.

• 08 Juli 2010 - 09:00

Ome Max, :

Hoi Daan vertel is, hebben we iets gemist, ben je nu zonder je reis maatje naar Bali?
    Heel veel plezier nog!!
    we kijken uit naar je volgende reis verslag.

Groetjes uit Akersloot

• 11 Juli 2010 - 13:02

Oma V.d. Meij:

Hallo Daan je mag nu ook foto's op deze site plaatsen, ik heb voor 100 stuks betaald. Je zult wel denken wat zeurt dat mens, ze ziet ze straks wel, maar ik heb ze voor het einde van deze reis nodig op deze site. Waarom kan ik je nu nog niet vertellen. Is een verrassing. Hoop dat met jou alles goed is. Groetjes van je (s) oma.

• 28 Augustus 2010 - 10:34

Oma V.d. Meij:

Ten lange leste is de reis voorbij en staan alle foto's op de site.
    Met dit album hoop ik je een fijne herinnering te geven aan een onvergetelijke reis.

Nu de werkelijkheid want vakantie vieren is nu even voorbij.

Veel liefs Jasper van je oma.