Hotel - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu Hotel - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu

Hotel

Door: jasperendaan

Blijf op de hoogte en volg Jasper

04 April 2010 | Taiwan, Taipei

We zijn nu in Taiwan, hier hebben we onze overnachting gehad. In het Novotel Hotel in Taipei.

Lekker geslapen en fit voor Sydney

Groetjes Jasper & Daan

• 04 April 2010 - 12:50

Dieneke:

Goed zo, jongens. Fijn zo'n lekker hotelbed en helemaal top dat jullie meteen weer van je laat horen. Wij wachten jullie volgende bericht af. Ik moet de hele tijd aan jullie denken en check voortdurend mijn mail, hahaha.

Liefs van Dieneke

• 04 April 2010 - 13:19

Rosalie:

wat fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! succes bij d volgende lange vlucht! lat maar snel weer wat van jullie horen!

dikke kus rosalie

• 04 April 2010 - 13:19

Rosalie:

dikke kus rosalie

• 04 April 2010 - 14:13

Oma V.d. Meij:

Jetje wat gaat dat vlug. Ik was net klaar met m'n vorige stukje. Was het zo'n korte vlucht? Grappig dat ik zo op de hoogte blijf. Al wat leuke Taiwannetjes tegen gekomen? Lekker zo'n uitgebreid bad en goed bed na zo'n lange reis. Uitgevloerd waren jullie natuurlijk. Dikke kus van jullie oma. (Daan noemde mij ook oma dus!!!)

• 04 April 2010 - 14:47

Henny En Rene:

Hoi lieverds wat lekker dat jullie al zo snel wat van jullie laten horen . Wij denken steeds aan jullie.Lekker uitgerust van de reis? En nu nog het laatste stukje van de lange reis.En dan ....... Dikke kus Rene en henny.

• 04 April 2010 - 14:54

Robert En Lies:

Wat leuk om al van jullie te horen. We volgen jullie op de voet. Nog jezelf wat kunnen vermaken in het vliegtuig? B.v. een kaartspelletje of duurde het erg lang. Veel plezier en doe voorzichtig.

• 04 April 2010 - 22:05

Job:

Goed gedaan mannen, vertel eens wat jullie zien horen en meemaken, fotootje erbij ofzo,hoe laat is het daar? al contacten gehad met de aboriginals? ben erg benieuwd

• 05 April 2010 - 09:53

Oma En Opa:

hallo jongens,
    leuk van je mailtje,dat je een goed hotel had ,het is hier koud,ben wel jaloers dathet daar lekker warm is,geniet ervan
    gr , opa en oma

• 05 April 2010 - 17:45

Joris:

heee klinkt goed daar, luxe hotelletje, veel plezier in Sydney!
    Joris

• 05 April 2010 - 22:06

Robbie, Koos + Boek:

He slappe,

Groetjes vanuit een overvolle Café City. Het schijnt dat mensen hebben gehoord dat je nu zéker niet meer binnen komt zeilen, en opeens is het druk hier. Opvallend, toch?

Nou, maak er wat moois van!

• 19 Mei 2010 - 21:01

Rene En Henny:

Hoi lieve jarige Daan , Hartelijk gefeliciteerd met jou 23e verjaardag. Geweldig he.. om deze verjaardag in zo'n prachtig land te vieren samen met Jasper. Daan ik heb ook een bericht op jou eigen e-mail geschreven. (even lezen) Heel veel lief en een dikke zoen van ons!

• 20 Mei 2010 - 17:35

Opa En Oma:

jarige job van harte gefeliciteerd met je 23everjaardag,het is welvreemd nu zonder jou wehebben toch een gebakje genomen!veel liefs,geniet van allen mooie dingen en dat doen jewel jasper degr.

• 06 Juli 2010 - 16:25

Opa En Oma:

hey daan>
    wat jammer dat jasper weerterug moest