korte update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jasper Hendriks - WaarBenJij.nu

korte update

Door: jasperendaan

Blijf op de hoogte en volg Jasper

06 Mei 2010 | Australië, Brisbane

Hallo lieve mensen in Nederland,

Hier even een korte update over onze reis. Door de slechte internetverbinding hier geen uitgebreid verhaal.
De afgelopen week hebben we in Brisbane gezeten op een camping een beetje in de buurt naar werk gekeken maar niet gevonden. Daarom gaan we morgen verder naar het noorden. We zullen dan naar Noosa gaan en daarna naar Rainbow en Airlee Beach. Schijnt heel mooi te zijn. Hopen dat we daar weer nieuwe mooie foto's kunnen maken en op de site plaatsen!
Alles gaat verder goed en we vermaken ons prima!

Dikke kus Daan en Jasper

• 06 Mei 2010 - 15:58

Dieneke:

Goed om weer even wat te horen. Ben benieuwd hoe jullie er zonder auto heen komen. Ik hoop dat het werk vinden lukt want anders wordt de reis wel heel kort.
    Ik ga zelf morgen voor een paar dagen naar Verona en probeer jullie ergens volgende week weer even te bellen.

Dikke kus

• 06 Mei 2010 - 19:04

Coby Landmeter:

Hoi mannen,

Geweldig wat jullie allemaal beleven. Goed dat jullie daar zitten en niet hier met dit herfstachtige weer.
    Mijn spieren snakken naar zonnewarmte!
    En nu nog werk zien te krijgen! Trek je beste kleren aan en laat jullie toffe snuiten zien!
    Veel succes, doei.

• 06 Mei 2010 - 19:39

Job:

Héé, hoe zit dat met die auto? Met dikke winst verkocht zeker? Goed te weten dat het zo goed gaat. Prachtige foto. Ik hoor de muziek er al bij

• 08 Mei 2010 - 15:06

Rosalie:

haha kort maar krachtig geldt hier zeker:D! wel fijn dat alles oke is daar! hoezo is er geen auto meer?! have fun jullie! dikke kus!

• 08 Mei 2010 - 17:02

Rene En Henny:

Hoi boys, Heerlijk dat jullie weer even iets schrijven . Wij bellen elkaar wel elke week,maar weer zo'n beichtje is erg leuk om te lezen. Hebben jullie de auto verkocht? Hoe reizen jullie nu verder? Het is hier erg koud het lijkt wel herfst ,het is bij jullie vast veel beter dan hier.Morgen bellen wij weer ,dus dan spreken wij weer verder.Doeg dikke kus .

• 09 Mei 2010 - 13:56

Oma V.d. Meij:

Lieve Jasper en Daan

Net terug uit een verregend en stormachtig Friesland. Gaat lekker met die verbinding, eerdaags zal ik wel weer eens bellen. Eerst mijn telefoonrekening afwachten!!!
    Wat vervelend met dat werk, geen rotzooi aannemen waardoor je zg. veel kan verdienen!!! Dan zijn er nog wel geldboompjes bij de wederzijdse ouders of grootouders denk ik.

Dikke kus van oma.

• 10 Mei 2010 - 17:02

Jeannette En Henk.:

Hoi Jasper en Daan.
    Net even jullie foto's bekeken,heel leuk.
    Jullie hebben in ieder geval betere temperaturen als bij ons.
    We hadden ook vernomen dat jullie 2 meiden uit Akersloot hadden ontmoet.Zo zie je maar het wereldje is klein.
    Hopelijk vinden jullie wel werk anders word het droog brood eten.
    Nog een hele fijne, toffe en te gekke tijd toegewenst.
    Groetjes van ons uit Limmen.